Klacht: aangifte belasting

op 22 juni 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

ik heb 26-3 2015 aangifte gedaan door de fnv enkreeg 16jun een brief van de belasting dat ik geen aangifte had gedaan na twee uuraan de telf gezeten kon geen fnv berijken heb toen de belasting gebeld en die zij dat het aan de fnv lag en konden me niet helpen kon alleen een boete krijgen omdat ik het niet had ingevuld en toen gooide ze de telf neer zo gaan ze met oudere mensen omheb toen weer twee uur aan de telf gezeten en kreeg eindelijk iemand maar die wou niet haar naam geven en kreeg een nummer van de heer mastenbroek en die moest ik maar bellen en dat kon alleen bepaalde dagen tussen zeven en acht en moest dat maar iedere dag proberen maar als ik die papieren niet invul krijg ik een boete van de belasting werdmij gezegd dus na dat die vouw had neer gelegen heeft mijn vrouw nog een keer gebeld en gezegd dat de heer masten broek nit te bereiken was dat klopte zij die vrouw want die was met vakantie en moest ik het in jullie maar nog eens proberendus toen waren we weeruitgepraat en ik moest maar blijven bellen nu heb ik iemand anders en die heeft een nieuwe digt aangevraagt en vult het morgen maar kost wel25uero ik vind het een schande dat ze zo bij de fnv met ouderen mensen omgaan die hier geen verstand van hebbenik kreeg ook nog een brief dat ik vijf en twintig jaarlid was en dat was zeker het kadootjte wat ik van ze kreeg voor mijn trouwe lidmaschap hir bij mijn hartelijke dank fred van der veeke 2-6-1947 molenstreek 21 9684ar finstertwolde telf 0597-851631

ik heb nu wel 25uero betaald waar voor ik lid ben bij de fnv en die dat niet voor mij oploste

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 23 juni 2016 om 10:47 geantwoord