Klacht: Aangeschafte ticket voor slipcursus onbruikbaar geworden

op 27 januari 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Ik heb begin vorig jaar een waardebon t.w.v. 109 euro aangeschaft die tot 6 mei 2013 geldig had moeten zijn. Door een fout van Traffic Control was die bon al op 4 mei niet meer bruikbaar waarnaar ik contact met hun opgenomen heb en ik een nieuw ticketnummer toegezonden kreeg die ik tot 29 januari 2014 zou kunnen verzilveren. Vanwege de weersomstandigheden heb ik bewust tot de laatste week gewacht om de bon opnieuw te verzilveren, want de slipcursus is voor deelname met je motorfiets en daarvoor is wel redelijk weer vereist (je moet na het verzilveren binnen 3 maanden deelnemen). Vervolgens doet de site van Traffic Control het niet, waarna ik dacht: nee toch, niet weer een probleem met mijn bon… Kom ik er na een rondje Google achter dat de hele tent failliet is…

Nou zijn er 2 dingen waaraan ik mij op dit moment behoorlijk irriteer. Namelijk:
1. Het is niet mijn schuld dat ik de door mij gekochte activiteit niet heb kunnen voldoen toen ik dat wel wilde en jullie nog bestonden.
2. Ik heb nu een bon ter waarde van 109 euro waar ik op dit moment helemaal niks mee kan.
3. In plaats van dat jullie gewoon een mailtje sturen met het bericht dat jullie failliet zijn en dat ik mij bij de schuldeisers kan melden moet ik door een Google resultaat zien dat jullie niet meer bestaan?!? Op jullie site staat notabene dat de site “tijdelijk niet beschikbaar is”.

Schandalig dit…

Ik ben tevreden als ik een van deze twee aanbiedingen krijg:
1. Een motorslipcursus met minimaal dezelfde inhoud. (2 uur, maandag t/m zaterdag, met motor van het bedrijf).
2. Het aanschafbedrag van mijn waardebon á 49 euro retour. (Waardebon was ter waarde van 109 euro, maar ik ben tevreden als ik het aanschafbedrag retour heb).

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rajhoogeveen