Klacht: Aanduiding plaatsen show OTR 2

op 20 juni 2018 over amsterdam arena in de categorie Algemeen

Beste,

Gisteren kwam ik samen met een vriendin naar het optreden van Beyonce en Jay Z in de amsterdam arena.
Wij hadden pitch 1 violet tickets en volgden de ingang naar onze plaatsen. We vonden het jammer dat we helemaal achteraan stonden (terwijl we dachten goede plaatsen te hebben) maar legden ons daarbij neer.
Nu merk ik, dag nadien, dat wij een hele avond in pitch 2 doorgebracht hebben en dus helemaal niet in het violet gedeelte waren.
Niemand van de stewards heeft ons gezegd, bij het betreden van de arena, dat we door mochten schuiven naar voor. Wij gingen er van uit dat wij die plaatsen helemaal achteraan hadden omdat niemand ons geïnformeerd heeft.
Waarom is de pitch 2 dezelfde ingang en informeert niemand waar je echt naartoe moet maar waarvoor je wel betaald hebt?
Het is ook heel onlogisch dat je dan alle mensen uit pitch 2 moet ‘voorbij steken’ om op je plaats te raken…

Graag een woordje uitleg

Mvg

Karen Smekens

Gezien we in pitch 2 doorgebracht hebben zou ik tevreden zijn met een compensatie ten bedrage van het verschil tussen het violet ticket en pitch 2 ticket en dit voor 2 personen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over amsterdam arena

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over amsterdam arena nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ks1988