Klacht: Aanbiedingen die niet in de kassa zijn verwerkt

op 18 juli 2021 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Ik ben nu op 5 maandagen achter elkaar om 19.00 uur in de zaak Jan Linders te Ittervoort geweest en koop ik vaak aanbiedingen zoals bijv wilde perziken 500 gr voor 1,49 in rekening wordt gebracht 3,49 Dus de mensen die op maandag aanbiedingen kopen hebben al de hele dag te veel betaald omdat dat niet in de kassa is aangepast.
Afgelopen zondag bij Jan Linders geweest koop 1 stok brood er worden er 9 in rekening gebracht Weer terug enz. Dit is niet klantvriendelijk en personeel wat niet goed geïnstrueerd is.

Het moet toch makkelijk te verwezenlijken te zijn om de kassa op maandag morgen aan te passen en de aanbiedingen als zodanig te programmeren zodat de klanten zeker niet te veel zullen betalen.
Een keer kan gebeuren maar niet 5 maandagen op rij.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 19 juli 2021 om 10:40 geantwoord

Beste meneer van den Heuvel,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat u ervaart dat onze acties op maandagen niet goed in onze kassa's staan. Onze excuses hiervoor.

Met een groot team wordt gewerkt aan de prijzen in de kassa's. U heeft gelijk dat het niet voor zou mogen komen dat deze prijzen niet kloppen. Dit team ziet er namelijk op toe dat alle prijzen juist in het systeem staan.

Wij gaan extra aandacht vestigen op de actieprijzen in de kassa's. Ik heb het verantwoordelijke team op de hoogte gebracht hiervan.

Wanneer u dit nog eens ervaart, wat wij niet hopen natuurlijk, mag u ook altijd een leidinggevende in onze winkel aanspreken, zo kan er meteen actie worden ondernomen.

Ook heel vervelend dat er aan onze kassa 9 stokbroden in plaats van 1 zijn aangeslagen. Namens onze winkel in Ittervoort excuses hiervoor. Onze supermarktmanager bespreekt dit nog eens met het kassa team. Dit is een onnodige frustratie en zou dan ook niet mogen gebeuren.

Onze supermarktmanager in Ittervoort zal binnenkort contact met u opnemen als u dat op prijs stelt. Dan kan u ook direct bespreken met onze supermarktmanager hoe wij u naast de genomen acties beter van dienst kunnen zijn.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben en wens u een fijne dag toe.

Jan Linders
Klantenservice