Klacht: aanbiedingen

op 17 juni 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag boodschappen gedaan in uw filiaal in Sittard.
Bij de aanbiedingen van bv. Lenor staan onduidelijke prijzen, van 1+1 gratis. waarom staat er niet de werkelijke prijs, zodat men duidelijk kan zien wat de prijs is. medewerker van Jan Linders erbij gehaald, en deze zei dat het inderdaad onduidelijk was en dan de prijs per stuk 2,49 was.
Aan de kassa blijkt dan dat het 3,49 per stuk is.
Ik vind dit misleiding door mistige prijzen te hanteren.
Ik zou bijna zeggen dat dit hetzelfde is als de streekproducten uit China.
Graag reactie op mijn op en aanmerkingen.

Gewenste Oplossing:

Als u de mistige prijzen vervangt door duidelijke en eerlijke beprijzing

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 19 juni 2017 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met deze klant. De aanbieding en prijzen zijn duidelijk gemaakt om het probleem te verhelpen.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website https://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door Kanaalbrug