Klacht: A-sociale benadering

op 01 augustus 2016 over Quion Hypotheken in de categorie Hypotheken

Heden 1 augustus 2016 gepoogd om een vraag te stellen over een via Qunion bestaande hypotheek. Telefoon werd opgenomen door een manspersoon, waarvan de naam niet was te verstaan. Nog voordat ik een vraag kon stellen zei die ASO dat hij de verbinding ging verbreken en inderdaad: verbinding werd verbroken. Advies is dus om nooit met Quion in zee te gaan. Desbetreffende medewerker heeft het geluk gehad dat hij zich niet binnen mijn “draaicirkel” bevond.

NIET MEER MOGELIJK

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Quion Hypotheken over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Quion Hypotheken in behandeling genomen

Bericht van Quion Hypotheken

9 maanden geleden - Beste klant, Wij vragen ons af of onze medewerker de klappen zag aankomen en daarom uit zelfverdediging gemeend heeft de handdoek in de ring te moeten gooien door het gesprek te beëindigen. Of ging het gesprek als volgt: [onze medewerker neemt op] “Goedemiddag Quion, u spreekt met (gemompel bij uitspreken naam medewerker), ik ga nu het gesprek beëindigen”….-tuut – tuut - tuut. Want in dat geval zouden wij deze medewerker graag binnen uw draaicirkel hebben gehad voor een draai om de oren. Want ondanks dat deze medewerker doet wat hij zegt (hij heeft het verbreken wel aangekondigd), is dit naar onze mening namelijk inderdaad ASO (Algeheel Slecht Onderhoud). Wij vermoeden echter dat er iets anders aan de hand is geweest. Misschien van technische aard, zoals een slechte verbinding. Wellicht kunt u ons aangegeven wanneer u precies gebeld heeft en welk nummer u heeft gebeld. Wij kunnen dan waarschijnlijk voor u nagaan wat er precies heeft plaatsgevonden, waardoor het gesprek vroegtijdig werd beëindigd. Natuurlijk ontvangt u daarna dan een terugkoppeling van ons. En wat betreft uw Zeeslag…. D5 …. Plons!! Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Quion

Alle klachten die gemeld zijn door Anti Quion