Mijn Klacht:
Als ik bij de Burger King eten bestel wordt mijn patat dan in de pan gedaan En bij jullie ligt altijd al klaar en dan zegen ze eet smakelijk meneer
Gewenste Oplossing:
De kip is altijd goed
Een klant van KFC uit zijn onvrede over de temperatuur van de patat, die vaak koud is bij het ontvangen van de bestelling. Hij vergelijkt dit met de procedure bij Burger King, waar de patat vers wordt bereid.
Als ik bij de Burger King eten bestel wordt mijn patat dan in de pan gedaan En bij jullie ligt altijd al klaar en dan zegen ze eet smakelijk meneer
De kip is altijd goed
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM