Mijn Klacht:
vieze zaak. Lang wachten.
lethargische personeel
Gewenste Oplossing:
warm eten . schone omgeving vriendelijke en verstaanbaar personeel
Een klant heeft een negatieve ervaring gehad bij KFC, waarbij het eten koud werd geserveerd. Daarnaast werd er geklaagd over de lange wachttijd en het lethargische personeel.
vieze zaak. Lang wachten.
lethargische personeel
warm eten . schone omgeving vriendelijke en verstaanbaar personeel
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM