Mijn Klacht:
Moesten bijna 20 min wachten op ons eten ging erg langzaam en het was helemaal niet druk personeel praate erg zacht je kon ze amper verstaan
Gewenste Oplossing:
Iets sneller mag best en Geef anders aan hoe lang het gaat duren
Een klant van KFC heeft ervaren dat het lang duurde om hun bestelling te ontvangen, met een wachttijd van bijna 20 minuten, ondanks dat het niet druk was. Daarnaast vond de klant dat het personeel te zacht sprak, waardoor communicatie moeilijk was.
Moesten bijna 20 min wachten op ons eten ging erg langzaam en het was helemaal niet druk personeel praate erg zacht je kon ze amper verstaan
Iets sneller mag best en Geef anders aan hoe lang het gaat duren
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM