Klacht: bestelling

laquisha08 op 17 mei 2016 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf KFC
Categorie Fastfood ketens
Status Open
Datum 17 mei 2016

Joyce Harms uit Barendrecht heeft een klacht ingediend over de kwaliteit van haar bestelling bij KFC. Op 17 mei 2016 was ze ontevreden over de staat van haar zingerburger, die volgens haar er vreselijk uitzag. Ze heeft foto's van het product gemaakt en vindt dat de kwaliteit van KFC achteruitgaat.

Mijn Klacht:

geachte meneer of mevrouw

ik wilde een klacht indienen want het gebeurt vaker bij de KFC barendrecht dat mijn producten niet fijn zijn!

ik heb nu op 17-05-2016 een bestellig gedaan nou hoe mijn zingerburger eruit zag vreselijk!

vind dat jullie achteruit gaan! heb fotos ervan gemaakt.

mvg joyce harms

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer ik normaal me eten mee kan nemen de volgende keer zonder iets te eten wat niet hoort!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM