Mijn Klacht:
Ik ben zeer verontrust over de vulgariteit die regelmatig te horen is in de uitzendingen van SBS 6, met name door Johan Derksen. Zijn opmerkingen zijn ongepast en zorgen voor veel ergernis bij kijkers zoals ik. Ik vind het belangrijk dat er meer aandacht is voor het taalgebruik in de programma’s en dat dit soort uitingen niet onbestraft blijven.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om mijn klacht rechtstreeks in de uitzending te bespreken, zodat er aandacht wordt besteed aan de zorgen van kijkers.

