Mijn Klacht:
Tijdens het Toppers in Concert evenement heb ik een zeer onaangename ervaring gehad. De temperatuur was extreem hoog en het geluid was niet goed afgesteld, wat resulteerde in een zeer vervelende beleving. Hierdoor voelde ik mij overprikkeld en heb ik, samen met mijn gezelschap, het evenement vroegtijdig moeten verlaten. Dit was erg teleurstellend en had ik niet verwacht van een evenement van deze omvang.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een terugbetaling of een andere vorm van compensatie voor de negatieve ervaring.

