Mijn Klacht:
Ik heb recentelijk een zeer teleurstellende ervaring gehad tijdens het Toppers in Concert. Samen met vier vriendinnen stonden we bijna twee uur in de rij met een kaartje van 90 euro per persoon. Tijdens het wachten ontstond er een vechtpartij en was de beveiliging ver te zoeken, wat paniek veroorzaakte. We stonden in de regen en bliksem, terwijl er maar één poort open was. Eenmaal binnen was het extreem druk, wat de ervaring nog verder verpestte. Ik voel me echt bedrogen en heb het gevoel dat ik mijn geld heb weggegooid. Dit was absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een terugbetaling van mijn ticketprijs of een redelijke oplossing voor deze slechte ervaring.

