Klacht: #68905 klacht nummer

op 07 augustus 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Kfc ,

Ik heb vorig week mijn klacht gemeld.
Nu was er een oplossing 30 euro een voucher.
Maar ik gaf al aan dat ik niet meer bij de kfc zal eten? Zou het fijn vinden als het bedrag op mijn rekening gestort kan worden.
Maar jullie reageren niet meer op mijn mail?
Heel professioneel dat jullie klachten heel serieus nemen.
Maar zoals ik het al eerder aan gaf ik zal nu hogere stappen ondernemen.

Met vriendelijke groet,

S . Behary

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bedrag €30 op rekening krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shetty