Klacht: 499 in 1 keer betalen of krijg dagvaarding.

op 28 april 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Ik heb een maand terug een betalingsregeling aangevraagd en telefonisch doorgegeven dat eind april met deze regeling wou starten hun zeiden mij aan de telefoon dat dat geen probleem was.

ik wou dus woensdag de 26ste april mijn eerste betaling doen van 35 euro zoals was afgesproken. Ik ga naar de website en vraag een ideal link op voor deze betaling.

opeens een 20 minuten later wordt ik gebeld en zeggen ze dat de regeling is vervallen en ik binnenkort een dagvaarding zou krijgen.

ik gaf aan de telefoon aan dat ik had afgesproken het eind april te betalen, maar blijkbaar is het gewoon nooit in het systeem gezet.

de regeling begon blijkbaar gelijk de dag dat ik het aanvraagde online en moest dan binnen 3 werkdagen het eerste bedrag overmaken.

ik wist hier helemaal niks over, ik wist alleen dat ik had gevraagd voor het op het einde van de maand te laten ingaan en hun zeiden dat het oké was.

de vrouw aan de telefoon zei het enige wat ik nog kon doen was het bedrag van 499 euro gelijk over te maken zodat het dossier gesloten werd en ik geen dagvaarding hoefde te krijgen.

Ik zou dit graag willen betalen.

maar ik heb zelf een tegemoetkoming van 380 euro en een kindgebondenbudget van 350 euro. waarmee ik mijn verzekering en school en eten en drinken en pampers van mijn dochter mee moet betalen.

ik belde of het naar het einde van de maand kon en hun zeiden joh, omdat hun niks in het systeem hebben gezet van wat ik vroeg.

krijg ik nu dit. ik was gewoon naar mijn mening op tijd voor de 35 euro maar hun accepteerde het niet omdat er niks van in het systeem stond.

door iets wat een medewerker is vergeten zit ik nu mooi in de problemen.

ik zou gewoon graag willen dat de regeling gaat lopen zoals ik het had gevraagd van 35 euro per maand. zonder dat ik een dagvaarding krijg en naar de rechtbank moet.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

Bericht van LAVG

3 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, LAVG

Alle klachten die gemeld zijn door asebra95