Klacht: 3e brief van de deurwaarder ontvangen

op 11 juli 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb destijds ook een gratis exemplaar opgestuurd gekregen volgens Editie Enigma, maar ik heb niets ontvangen. Ze hebben het gesprek ook opgenomen, maar ik heb geen exemplaar ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik de kost niet moet betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

Bericht van Editie Enigma

7 maanden geleden - Geachte heer van Endert, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Editie Enigma

Heeft op 02 augustus 2016 om 09:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer van Endert,
Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Gert46