Klacht: 3de aanmaning voor onterechte rekening

op 21 juli 2012 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Vandaag ontving ik de 3de aanmaning voor de rekening van de eerste twee maanden xms internet. Al twee keer heb ik de helpdesk gebeld die me hebben verteld dat ik die rekening ten onrechte heb gekregen (in het abonnement zijn de eerste twee maanden gratis). Nu wordt zelfs gedreigd met afsluiting en deurwaarder en heraansluitkosten van 25 Euro. Helaas kan ik niet anders constateren dat de helpdesk van xmsnet niet functioneert. Vandaar mijn poging om ’t (voor de 2de keer al sinds ik een abonnement bij XMS heb genomen) via deze site te proberen.

Een brief van xms waarin wordt bevestigd dat ze een fout hebben gemaakt wat betreft deze rekening en dat ze bevestigen dat ik (volgens het afgesproken contract) ook niet hoef te betalen. En ik verwacht geen aanmaningen meer te ontvangen voor wat betreft deze rekening.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 24 juli 2012 om 10:11 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Meijering,

Wij zien inderdaad op uw inschrijfformulier staan dat u recht heeft op de eerste 2 maanden gratis vaste abonnementskosten, helaas is dit bij u niet goed gefactureerd.
We hebben daarom vandaag onze collega's van de financiële afdeling de opdracht gegeven om de correcties op de factuur van de volgende maand toe te passen, hiervoor is het wel noodzakelijk dat u de huidige openstaande facturen (-10 euro herinneringskosten) betaald.

Wij hebben tevens onze collega's op deze informatie gewezen zodat de service aan de telefoon kan worden verbeterd.

Onze excuses voor het ongemak.

Tim de Jongh
Webcare XMS

Reactie van de melder van de klacht losgoud

5 jaren geleden - Best Tim van XMS. Bedankt voor de toelichting. U stelt voor dat ik de onterecht uitgeschreven rekening toch betaal. Uiteraard ga ik een rekening, die ik niet had moeten ontvangen, niet betalen. Ik stel voor dat u de rekening cancelt in uw systeem. Mocht het zo zijn dat dat alleen kan met een betaling vanaf mijn rekening, dan stel ik voor dat u het niet verschuldigde bedrag overmaakt op mijn rekening, zodat ik het kan terugstorten en u het als geboekt kunt registreren.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Bericht van XMSNET

5 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Meijering, Voor u maken wij een uitzondering. U betaald nu de foutieve facturen niet en de creditering wordt niet aan u uitgekeerd, maar verrekend. Wij vragen u om eind augustus contact met onze servicedesk op te nemen om te vragen welk bedrag er nog open staat, zodat u het juiste bedrag naar ons over kunt maken. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

Reactie van de melder van de klacht losgoud

5 jaren geleden - Beste Sophie van XMS. Bedankt voor uw reactie en geboden oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door losgoud