Klacht: 3 boekingen voor 1 reis

op 19 september 2016 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wilde online mijn reis bij Wizzair bestellen. Kreeg telkens het bericht dat mijn poging mislukte en dat ik het opnieuw moest proberen. Dit deed ik dan 20 a 30 keer wederom zonder resultaat. Enige tijd daarna kreeg ik ’n vluchtbevestiging toegestuurd en dit gebeurde 3x. Er werd ergens vermeld dat ik moest telefoneren, het opgegeven nummer antwoordde niet. Na enig zoekwerk ’n ander nummer gevonden en daar vertelde ’n stem dat de kosten tot 1,5 euro per min. Konden oplopen. Na enige minuten muziek te hebben beluisterd heb ik ingehaakt. De telefoongesprekken kosten seffens meer dan de reis.
E-mailen kan ook niet, dus men is verplicht te telefoneren. Het kan toch niet zijn dat dit alles met voorbedachte rade gebeurt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer twee boekingen ongedaan gemaakt worden.
Vlucht JE6SJX en vlucht F8TGXZ

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ribes