Klacht: 2x geen gebruik kunnen maken van mijn keuzedag

op 08 mei 2016 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

In vervolg op bovenstaande deel ik U mede dat ik verder niets meer van de NS heb gehoord????!!

Het bevreemdt mij ten zeerste, wanneer U mij vraagt of de klacht is opgelost en ik U daarop antwoordt, dat er helemaal niets is opgelost.

Er komt nu een klacht erbij. Afgelopen zaterdag (gisteren) 7 maart wilde ik weer gebruik gaan maken van een keuzedag en ben weer bij het station Ypenburg/Den Haag opgestapt om naar Barneveld te reizen (weer voor een beurs). Ik was van plan om in Gouda en Utrecht over te stappen en dan vervolgens in Amersfoort. Ik zat nog maar net in de trein om 7.04 uur, toen er in Zoetermeer werd omgeroepen, dat er geen treinverkeer naar Utrecht mogelijk was en dat iedereen weer op het andere spoor terug naar Den Haag zou moeten. Dit was voor mij geen optie, daar ik dan te laat op de beurs zou komen.

WEG 2E KEUZEDAG!!!!!

Ben nu erg benieuwd of ik een antwoord van U zal ontvangen??

Vriendelijke groeten,
Cas Bovendeert
De La Reijweg 771
2571 EV DEN HAAG

telefoonnummer 070 3888189

Een juiste compensatie voor 2 gemiste keuzedagen. Ben ook erg gedupeerd omdat ik 2x niet naar een voor mij belangrijke beurs ben geweest

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotmail.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotmail.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bovendeert