Klacht: 2x APK betalen

op 09 augustus 2016 over Euromaster in de categorie Garagebedrijven

Ik heb via de website van Euromaster een APK keuring gekocht voor 19,95. Ik ben op vrijdag 5 augustus geweest en auto werd afgekeurd op een paar kleine dingen (lampjes). Ik heb deze gemaakt en gebeld maar kon die dag niet meer terecht. Afspraak gemaakt voor maandag 8 augustus > moet nu weer APK kosten a 19,95 betalen. Heb gebeld naar Euromaster en krijg wel uitleg waarom. Er kan tenslotte in die 2 dagen iets gebeurd zijn met de auto dus deze moet opnieuw gekeurd worden en hier moet opnieuw voor betaald worden. Mijn klacht is deze : hiervan staat nergens iets verteld op de site. Ik heb dit ook aan de medewerker meegegeven en deze bevestigd dit. Ze vraagt mij om een klacht op de site van Euromaster in te dienen. Ik heb dit toch al telefonisch gedaan? Ik zal vast niet de eerste zijn die hier verbaasd over is.

terugbetaling 1x apk

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Euromaster over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Euromaster in behandeling genomen

Bericht van

5 maanden geleden - Geachte heer Wijkmans, Wij hebben u persoonlijk een e-mail toegestuurd met een toelichting na aanleiding van uw bericht. Met vriendelijke groet, Euromaster klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Wijkmans