Klacht: 2e graats verbranding

op 27 juni 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Goedemiddag,

Ik wou graag even een klacht indienen.

Ik heb een Olvarit groente potje in de magnetron gedaan, precies volgens het wat er op potje stond 20 sec 600watt. Zonder deksel erop.

Ik haal het potje eruit en het ontploft in mijn hand en heb 2e graats verbranding aan over gehouden.
Het lijkt me toch echt niet kunnen dit. Ik zou maar boven mijn kleine hangen en het ontploft is mijn kind levent verbrand. Ik heb foto’s van mijn hand gemaakt.

Ik hoop hier iets van te horen!

Als het is opgelost

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

Bericht van Nutricia

6 maanden geleden - Bedankt voor je opmerking over Olvarit.   Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan je verwachtingen voldeed.Wij willen je opmerking graag persoonlijk met je bespreken, maar hebben je helaas niet kunnen bereiken. Zou je daarom zelf telefonisch contact met ons op willen nemen? Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0226229.- maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 22.00 uur- zaterdag en zondag van 10.00 tot 18.00 uur Met vriendelijke groet, Mariëlle Nutricia Kindervoeding Service

Reactie van de melder van de klacht ElskeB

6 maanden geleden - Goede middag, Ik kan vanavond even telefonisch contact opnemen. Met vriendelijke groeten, Elske Brinkhof

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 01 juli 2016 om 14:32 geantwoord

Inmiddels hebben wij contact gehad met mevrouw Brinkhof waarna wij gepaste maatregelen hebben genomen. Dank voor het melden van deze klacht en de genomen moeite. Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan je verwachtingen voldeed.

Alle klachten die gemeld zijn door ElskeB