Klacht: 25% korting

op 02 juni 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Gisteren mijn zoon 2 x actiepop gekocht totaal € 37,98. De medewerker gaf mij een kortingsformulier wat in online moest invullen om 25% korting te krijgen. In de schappen stond voor de poppen allemaal reklame met deze 25% korting actie. Nu blijkt dat ik Avenger poppen heb gekocht en dat de korting alleen is voor de transformer poppen. Alle reklame van deze actie stond ook voor de Avenger poppen. Sorry maar ik weet/wist niet dat dat geen transformer poppen zijn. Ik kijk nog wel naar het merk (Hasbro). Gebeld met de winkel en deze vertelde mij dat ze het begrepen maar dat ik eigenlijk gewoon pech heb. Het voorstel was om de poppen terug te brengen. Mijn zoontje (4 jaar) is volgens mij jullie doelgroep heeft gespaard en met de actie kon hij twee poppen kopen. maar helaas niet dus en is mama € 10,64 er bij ingeschoten. Ik kan als moeder zijnde niet de pop (waar hij onwijs blij mee is) uit z’n handen trekken en terugbrengen. Dit was het voorstel van de winkelmedewerker (manager). Ook een beetje vreemde en kindonvriendelijke oplossing terwijl dit ook in mijn ogen een fout van de winkel is. Misleidende reklame en foutieve voorlichting van het personeel.

Ik wil graag de 25% korting a € 10,64.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door BRENDA2603