Klacht: 19,255€ betalen en geen studie gevolgd

op 19 juni 2019 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Hallo

Ik ben in erg vervelend situatie terecht gekomen door NCOI.paar jaar terug wou ik bij hun opleiding volgen, ik heb mij ingeschreven voor HBO opleiding . Inschrijving was niet volledig omdat ik geen test heb gedaan. Daarna wou ik opleiding stoppen wegens erg veel klachten over NCOI en belachelijk hoge prijzen . Op het moment ben ik dus 19,255 € schuldig aan incasso bureau!!! Dit is denk ik het prijs van gehele opleiding die ik niet gevolgd heb. Ook heb ik geen boeken ontvangen en geen codes van e learnig.

Geen 19,255€ te hoeven betalen en als NCOI eindelijk dossier sluit

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 09 juli 2019 om 16:39 geantwoord

Geachte D.ATAEVA,

Hartelijk dank voor het delen van uw persoonlijke feedback aangaande uw inschrijving bij onze organisatie. We betreuren het dat u deze ervaring heeft. Uw klacht is in behandeling genomen en onderzocht. Omdat wij op eerdere berichtgeving aangaande de beëindiging van uw opleiding geen response meer ontvingen is de facturatie uit handen gegeven aan het incassobureau. Onlangs heeft u per e-mail een inhoudelijke terugkoppeling en toelichting van ons ontvangen aangaande de situatie die voor u is ontstaan. De beëindiging van uw opleiding en de bijbehorende eindafrekening zullen wij conform onze berichtgeving van 2 juli jl. afronden. Wij hebben uw akkoord hierop inmiddels mogen ontvangen.

We sluiten met deze reactie uw klacht op klacht.nl. Hiermee krijgt uw klacht de status opgelost. Wij helpen u graag telefonisch of per e-mail verder wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft.

NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door D.ATAEVA