Klacht: 100 % Boete UWV

op 13 juli 2017 over UWV in de categorie

Heb gebruik gemaakt van WW uitkering UWV Rotterdam in 2015.. Heb tel gemeld dat ik weer
tijdelijk werk had. Uitkering bleef doorlopen.Ben in financiële problemen gekomen door allerlei omstandigheden. Heb mijn eigen starterswoning moeten verkopen.Heb het teveel betaalde ontvangen van mijn uitkering terug betaald.Mijn ouders hebben hier een lening voor af gesloten.
Heb over het bedrag van 12.000 euro nog een 100 % boete gehad.Dus nog een keer 12.000 euro.
Terwijl 2 maanden later de boete werd afgeschaft door het UWV..Ik kan door deze boetebetaling niet op me zelf wonen.Ik vindt dat ik.genoeg gestraft ben.Ik vindt dit absurd.Ik wordt 32 jaar woon nog steeds bij mijn ouders. En wij als ouders hebben ons spaargeld gebruikt om een gedeelte af te lossen van de schuld voor het teveel betaalde van de uitkering.
Mijn man / vader heeft spierziekte MG is volledig afgekeurd. Ik zelf/ moeder ben werkzaam in de zorg.Vorig jaar operatie linkerknie. 3mnd revalidatie.Dinsdag 18 juli operatie rechterknie..3 mnd revalidatie. We weten financieel niet meer hoe het verder moet.We hebben aan de verwachting voldaan van het UWV ..al het teveel betaalde van de ww uitkering is terug betaald. We zitten nu nog met die 100% boete.Absurd gewoon..om iemand levenslang te geven.. .We dachten UWV is overheidsinstelling om.burgers te helpen…Maar helaas.Het water staat ons aan de lippen. We weten niet meer hoe nu verder.Schreeuw om.hulp..Het is toch niet zo dat Eduard hierdoor nooit meer zelfstandig kan wonen.
Graag boete ongedaan zodat de slapeloze nachten voorbij zijn.

Ik wil dat deze boete er af gaat.Dus dat hij kwijt wordt gescholden
Teniet wordt gedaan. AUB

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eduard van Dam