Klacht: 0 van 50 Hotels beschikbaar?!

op 01 september 2018 over GiftFor2 in de categorie Internetshops - Cadeau's

We hebben een voucher gekregen van Gift for You, een nachtje weg. Zodra je een overnachting begint te boeken is er overal nog plek. Maar dan komt het moment dat je de voucher moet verzilveren… Helaas bedenken alle locaties een smoes als je over Gift for You begint. Ze zeggen dat ze toch geen kamer meer vrij hebben, dat de Gift for You kamers al vol zitten of dat er geen plek is. Hierdoor kunnen wij met onze dure voucher nergens terecht!!

Wij zouden zeer tevreden zijn als we ergens kunnen overnachten met de voucher. Anders moeten we Uw B.V. aangeven bij de politie of bij een rechter, dit zal waarschijnlijk het einde betekenen voor Uw bedrijf.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GiftFor2 over deze klacht.

Bericht van GiftFor2

3 maanden geleden - Het spijt ons om te horen dat het niet is gelukt om een reservering te maken bij het hotel naar uw keuze op de door u gewenste datum. Hotels gebruiken regelmatig verschillende (online) kanalen om hun hotelkamers te verkopen, zo ook via giftforyou.nl. Ieder kanaal bezit over een bepaald aantal kamers dat het hotel beschikbaar stelt voor alleen dat kanaal. Het kan dus voorkomen dat een hotel een bepaald aantal vrije kamers tot zijn beschikking heeft, maar hiervoor helaas geen GiftForYou kan accepteren. Meer informatie hierover leest u in onze Algemene Voorwaarden. Wij adviseren u om het hotel te vragen wanneer er weer beschikbare kamers vrij zijn, zodat u alsnog kunt genieten van uw belevenis bij dat hotel. Heeft u een specifieke datum in gedachte? Dan raden wij u aan om een ander hotel uit te kiezen via onze site. U kunt te allen tijde contact met onze klantenservice opnemen als u er niet uit komt. Wij helpen u graag bij het zoeken naar een hotel en datum die aansluiten op uw wensen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hilda Noorland