Klacht: zwerf afval

op 04 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aan zowel de Albert Einsteinlaan en de Wubbo Ockelslaan bevind zich veel zwerfvui.l Wat mede afkomstig is van zowel chaffeurs van Post NL als van chauffeurs die voor andere bedrijven werken. Maar ik kom met regelmaat de zogenaamde ”niet thuis kaartjes” in de bermen tegen.
heb 1 keer een jonge chauffeur aangesproken,maar kreeg een dreigende toon als antwoord.
ook zie ik regelmatig jullie mannelijke chauffeurs een sanitaire stop naast hun bestelauto maken.Dit lijkt mij een overbodige actie. Ik ga er vanuit dat jullei pand hier opingesteld is??

Gewenste Oplossing:

Als de betrefende chauffeurs hun verantwoordelijkheid nemen en zorg dragen aan het mileu

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Heidema, Hartelijk dank voor uw bericht. Uit uw verhaal begrijp ik dat onder andere onze bezorgers voor overlast zorgen. Graag ga ik hierop in. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor het getoonde gedrag van de bezorgers. Het gedrag wat u omschrijft, lijkt mij inderdaad niet gewenst. Graag zou ik hier dan ook een klacht voor willen indienen. Hiervoor heb ik echter nog wel een aantal gegevens nodig. Heeft of hebben deze bezorger(s) ook een pakket bij u bezorgd? Zo ja, zou u mij dan de trackingcode van dit pakket kunnen sturen? Ook ontvang ik graag het kenteken van de bus en een beschrijving van waar en wanneer (datum en tijdstip) dit is voorgevallen. Hopelijk kunt u mij van deze gegevens voorzien, zodat ik de klacht kan uitzetten. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 september 2018 om 12:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Heidema,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jheidema