Klacht: Zwembroek

op 13 september 2016 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ik heb op vakantie in Duitsland een zwembroek gekocht. Deze heeft genoeg geld gekost (€49,90). Ik heb deze gewassen en kwam er uit mijn een gat. Dit heeft juist in het wasmachine gezeten en op een lage temperatuur gewassen! Nu voor 1 keer gewassen te zijn en al direct een gat in tezitten vind ik dit een dure zwembroek…

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug krijgen of een nieuwe zwembroek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gwen De Troetsel