Klacht: Zweefdeurkast Verona

op 01 november 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 23-10-2010 j.l heb ik bij het leenbakker filliaal te Drachten de zweefdeur kast Verona besteld.

De kast was niet op voorraad en moest besteld worden.

Op 30-10-2010 konden wij de kast bij hetzelfde filliaal afhalen.

Dezelfde dag nog hebben wij de kast volledig volgens de beschrijving en met 3 personen in elkaar gezet.

Na het in elkaar zetten van de kast hebben tevens nogmaals alle schoeven nagekeken en nadat wij ervan overtuigd waren dat de kast goed in elkaar zat hebben wij de kast overeind getild. (de kast moet volgens de beschrijving liggend in elkaar gezet worden)

Nadat de kast overeind stond moest hij nog een meter naar achteren geplaatst worden.

Daar ging het fout, de kast viel als een kaartenhuis inelkaar….

Alle schroeven zijn afgebroken en de kast valt niet meer inelkaar te zetten.

Op 01-11-2011 ben ik met de bon in mijn hand terug gegaan naar het filliaal te Drachten.

De medewerker ter plaatse vond mijn verhaal maar vreemd en was van mening dat de kast niet goed inelkaar was gezet.

Hij bood mij aan de onderdelen die kapot zijn te vervangen maar dan moet ik wel aantonen welke onderdelen dat zijn. (Het is de hele kast met uitzondering van de schuifdeuren)

A: de kast zat goed inelkaar en is volledig volgens de beschrijving in elkaar gezet.

B: het blijkt dat het hier dus gaat om een niet deugdelijk product.

Met deze oplossing ben ik daarom niet akkoord gegaan.

Ik heb aangegeven dat ik het bedrag van 245 euro terug wil ontvangen OF ik wil een andere kast uitkiezen (welke wel van goede kwaliteit is) en waarbij ik eventueel zelf nog een bedrag moet bijleggen.

Uw medewerker ging hier niet mee akkoord en stelde voor dat ik een klacht ging indienen.

Ik heb gelijk contact opgenomen met de klantenservice op nummer 0900-5336225.

De medewerker aan de telefoon heeft aangegeven dat ik onder vermelding van het T nummer op de bon en de naam van het product een klacht kan indienen op mail adres info@leenbakker.nl.

* het ladenblok, de extra plankenset en de zweefdeuren zitten nog in de orginele verpakking. Deze kunnen dus ook weer ingeleverd worden bij het filliaal.

Gewenste oplossing

het bedrag van 245 euro terug ontvangen OF als ik een andere kast uitkiezen (welke wel van goede kwaliteit is) en waarbij ik eventueel zelf nog een bedrag moet bijleggen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door karinvanrijs