Klacht: zwarte boontjes groenvlees

op 09 augustus 2016 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een aantal weken geleden kocht ik boontjes en vlees ,bonen waren zwart en vlees groen van binnen

Gewenste Oplossing:

verse producten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogvliet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoogvliet

Heeft op 09 augustus 2016 om 19:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Rooij,

Hartelijk dank voor uw bericht via Klacht.nl. Hierin geeft u aan dat het vlees en de boontjes die u heeft gekocht in één van onze winkels, niet van goede kwaliteit waren.

Wij vinden dit erg vervelend te vernemen en begrijpen uw ongenoegen hierover. Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan en wij willen onze klanten alleen producten verkopen van goede kwaliteit. Uw klacht zullen wij dan ook bespreken met de betreffende inkopers. Heeft u wellicht meer informatie voor ons? Om welk vlees gaat het precies? En wat voor soort boontjes? Heeft u wellicht de verpakkingen nog? Daarnaast sturen wij u graag een Hoogvliet waardecheque om het vlees en de boontjes te vergoeden. Deze zullen wij versturen per traditionele post. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vernemen graag van u!

Met vriendelijke groet,

Vera van Opijnen
Hoogvliet klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door helena72