Klacht: zware oplichterij!!!!!!!!!

op 21 februari 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

zware oplichterij!!!!!!!!!

pakketjes besteld bij santeda, zou achteraf betalen. maar stond duidelijk op de site bij NIET GOED, GELD TERUG. maar achteraf mag je het enkel ongeopend en ongebruikt retour sturen. knap dat beleid dan niet goed geld terug als je de mogelijkheid nog niet krijgt om het te proberen. ik ben het hier dus al niet mee eens. nou wat al bleek er werkte totaal niks van en wou de overige rommel terug sturen, contact gezocht en nee hoor ik mocht geen spul terug sturen. alle correspondentie overigens bewaard hiervan. kreeg nog een grote bek ook van de medewerker. uiteindelijk billink jullie dus bleven maar gewoon aanmaningen sturen terwijl ik al meerdere keren aangegeven heb dit niet te gaan betalen voor rommel die niet werkt en waar een niet goed geld terug garantie opzat. wat doet onze billink, ze sturen het door naar de ratten CIB die nergens geen gehoor aan geven, mails hebben ze nooit gehad en ga zo maar door. ik laat me door jullie dus zo niet behandelen en zoals ik al eerder las dat jullie alleen de betaal factor zijn is grote onzin. zal het nog sterker vertellen voor de mensen die dit lezen: als je factuur doorgestuurd word ter incasso: Billink is CIB en CIB is billink. is gewoon een en hetzelfde onder 1 adres. en ze doen net of ze uit hun neus bloeden. nu word het dus tijd voor de oplossing want ik ga niet meewerken aan jullie oplichterspraktijken.

oplossen dat wat niet goed is ook gewoon terug kan en de betaling dus ook vervalt. zo niet hoeven jullie mij niks meer te sturen maar mag de rechter bepalen wat deze hiervan vind. laat me namelijk door niemand naaien.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 21 februari 2018 om 15:58 geantwoord

Goedemiddag,

Heel vervelend om te horen dat het zo is gelopen.
Wij zijn inderdaad verantwoordelijk voor de facturatie en kunnen geen facturen annuleren. Wij hebben contact opgenomen met de webshop en zij hebben na overleg met ons de factuur voor je geannuleerd.

Hierbij is het volledig opgelost.

Mochten er nog vragen zijn, vernemen wij dit graag.

Team Billink.

Alle klachten die gemeld zijn door tessie79