Klacht: Zwakke punt ontdekt verbetering voor bedrijf

op 17 september 2017 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Wij hebben nu ongeveer een half jaar een dyson dc33c allergy dit wordt de derde keer dat wij de mondstuk moeten vernieuwen. Er zit een zwak in de mondstuk dat jullie in de toekomst kunnen verbeteren want als wij elke keer een nieuwe mondstuk van 30 of 50 euro moeten kopen kunnen wij net zo goed een goedkopere model stofzuiger halen. Het breekt heel snel af dan moet ik het weer lijmen zodat ik verder kan stofzuigen. Ik dacht dat het aan mij lag maar als ik voor de derde keer een nieuwe moet kopen en dat het voor de derde keer afbreekt op de zelfde plek vindt ik zelf dat het een zwakke stofzuiger is voor veel geld ik hoop dat ik hiervoor benaderd wordt.

Gewenste Oplossing:

Kracht is zeer goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Susane