Klacht: zwaar onbehouwen

op 20 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik kom binnen en de rooklucht komt je tegemoed, er staat geen naam op het formulier dus geen idee voor welke gezinslid het is, je heb maar te zorgen dat er iemand is, mijn vader heeft een hersenbloeding dus die kan niks doen, daar had ze niks mee te maken dat was mijn probleem,er was totaal niet redelijk mee te praten, mijn verzoek is dat als ik mijn pakket op dat adres moet halen ik er niet meer heen ga en het ga melden aan de afzender, mvg B van Veen

dat er werk word gemaakt van dat klant onvriendelijk werken.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Goedemiddag,Het klinkt alsof u een onprettige ervaring heeft gehad met DHL. Alleen wat er precies is voorgevallen is mijn niet helemaal duidelijk.Wij nemen uw klacht graag serieus, dus zou u voor ons kunnen verduidelijken waar dit precies om gaat? Aanvullende gegevens zoals zendingsnummer, datum en locatie waar dit is voorgevallen zijn ook altijd welkom.Vriendelijke groet,MarlijnWebcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht 629881-1

6 maanden geleden - slechte behandeling en onbeschof gedrag, het pakket reference nr.629881-1, track nr. 0532 7013 1776 65jmijn moeder is naar het afhaalpunt erasmeslaan heerhugowaard, daar aan gekomen stonk het verblijf zwaar naar de rook, de vrouw hielp op onvriendelijke wijze een klant, mijn moeder was aan de beurt en ze kreeg te horen dat, er voor getekent diende te worden, en als ze dat niet begreep dan stuurde ze het pakket wel terug, mijn moeder wist dat niet, er moest een legimatatie komen, ze zij dat kan ik wel, maar de vrouw werd steeds brutaler en ze kon vertrekken zonder pakket en ze moest maar zorgen dat de persoon zelf moest komen om het te halen, dus ik kom bij haar en vraag om het pakket ze begon meteen mijn moeder onderuit te halen, hoe moet ze nu weten dat er getekend moet worden, er staat niks op het formulier, mijn vader is doof na drie beroertes dus die was te laat aan de deur, daar had ze NIKS mee te maken je zorg maar dat je thuis ben, we sturen een mail dat het eraan komt, maar als de mail pas om 07.00 uur aankomt dan zit ik op mijn werk en weet ik van niks vertelde ik haar toen, dat is jouw probleem en niet de mijne, ik ben weggegaan want ze werd steeds onvriendelijker en om te voorkomen dat ik dat zelf ook werd ben ik weggegaan, mocht het weer voorkomen dat een pakket op dat afhaal adres komt om wat voor reden dan bericht ik de afzender dat ze via een andere bezorgdienst het me moeten toe sturen, ik kan een hoop hebben maar ik wil als mens behandeld worden en niet als dier, ze is totaal niet geschikt om uw diensten te volbrengen, mvg B. Van Veen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor de verduidelijking. Dit klinkt inderdaad erg serieus, en ik zou het graag verder oppakken. Om dit te kunnen doen moet ik de klacht wel aan een zending kunnen koppelen. Ik kan op de informatie die u opstuurt alleen geen zending vinden, en ook op uw adresinfo is voor zover ik kan zien geen recent pakket te vinden.Kunt u opnieuw kijken naar het zendingsnummertrack trace nummer? Die beginnen bij ons doorgaans met 3S, JJD, JVGL, JUN, CY, of een andere lettercombinatie.Alvast bedankt, en met vriendelijke groet,Dion DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 20 maart 2020 om 13:11 geantwoord

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Mike
Webcare DHL Parcel

Heeft op 20 maart 2020 om 14:28 geantwoord

Nee het is gigantisch moeilijk om U te bereiken ik heb div. Mails gezonden en krijg steeds te lezen de mail kan niet verzonden worden provider niet gevonden, hier nogmaal het nr of parcels 05327013177665327 ik hou alleen vol omdat het afhaal adres op erasmuslaan in Heerhugowaard waardeloos is zeer onbekwaam en zwaar beledigen uitingen naar ons toe, mvg Willem

Alle klachten die gemeld zijn door 629881-1