Klacht: Zwaar gehavende krant

op 12 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen Zaterdag vind ik ca. 1/3 telegraaf in de postbus. De krant had
duidelijk enige martelingen doorstaan. De bezorger heeft
de krant half in de postbus gestopt, het regende en resultaat kletsnatte
krant.(normaal keurig in de bus).Ik vermoed dat hierna een
bezorger een pak reclame folders in de bus kwijt wilde en de krant te
lijf is gegaan. Als de krant goed in de bus was gedaan was dit niet
gebeurd. Heb Zaterdag zelf maar krant gekocht .

Gewenste Oplossing:

Altijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer Bargerbos,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de krant beschadigd heeft ontvangen doordat deze niet goed is doorgeduwd.

Excuses voor dit ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met uw bezorgdienst hierover om dit in de toekomst te voorkomen. Ter compensatie verschuiven wij uw betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u deze krant niet.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door T.A. Bargerbos