Klacht: zwaar beschadigd aangetekend pakketje ontvangen van postNL

op 26 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 12-4-2017 een aangetekend pakketje in ontvangst genomen met een grote scheur in het verpakkingsmateriaal (ik vermoed door een stanleymes) met daarover doorzichtig tape en een sticker van PostNL met daarop de melding “Uw postzending is tijdens het verwerkingsproces open geraakt. Zonder kennisneming van de inhoud is de zending opnieuw gesloten. Onze excuses hiervoor”. Nu is het zo dat hierdoor het product zo zwaar beschadigd is, dat het niet meer bruikbaar is. (foto’s van pakketje met schade en beschadigd product zijn aanwezig en kan ik u na contact per email toe sturen)

Gewenste Oplossing:

Met een volledige vergoeding van het product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van Turnhout, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat u dit pakket op deze wijze heeft ontvangen en dat tevens de inhoud zwaar beschadigd is geraakt. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik graag een melding van registreren en afhankelijk van het soort zending en of het pakket binnen Nederland is verzonden kan de afzender verdere actie ondernemen. Ik adviseer u tevens om de foto’s en de verpakking van het pakket goed te bewaren. Voor het maken van deze melding zou ik graag nog van u de barcode van het pakket ontvangen en van u vernemen wat de inhoud van dit pakket is en wat de schade is. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Bella121089

4 maanden geleden - Goedemiddag, Graag wil ik weten wat voor oplossing u aanbied. Ik wil de foto's van de schade, de foto van de sticker die post.nl op het paket heeft geplakt (dat zij de schade aan het pakket hebben toegebracht) en de barcode aan u doen toekomen, echter weet ik niet of u iets aan de barcode heeft, daar het pakket niet uit Nederland komt. Maar het is natuurlijk niet relevant waar het pakket vandaan komt, de door post.nl aangebrachte schade zal toch vergoed moeten worden. Wellicht kan u mij een email adres verschaffen voor het versturen van deze bewijsstukken, daar ik hier niets kan uploaden. ik hoor graag van u. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Mw. B. van Turnhout

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van Turnhout, Vriendelijk dank voor uw reactie. Graag kijk ik met u mee wat we voor u kunnen betekenen, maar hiervoor heb ik echt de barcode van uw zending nodig. Dit in eerste instantie om te kijken of uw pakket verzekerd is, of niet en daarnaast om eventueel te kunnen kijken welke weg uw pakket binnen Nederland heeft afgelegd. Zo kunnen we de verantwoordelijke afdelingen langs gaan, om gelijke schade in het vervolg te voorkomen. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van Turnhout, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 mei 2017 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw van Turnhout,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Bella121089