Klacht: Produkt niet geleverd

helana2 op 06 februari 2020 over Zuperio.com in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Eind december 2019 een gezichts primer bij ZUPERIO.NL besteld en betaald(kleine€40,-) Het artikel werd aangeboden met een levertijd van ongeveer 5-7werkdagen. Het is nu begin februari 2020 en na vele onduidelijke mails verder heb ik mijn produkt nog steeds niet en ook geen geld retour terwijl ik wel een mail van een paar weken terug heb waarin ze dat op mijn aandringen zullen doen. Degene die mail leest zich niet in en weet dus ook niet wat haar voorganger heeft geschreven en afgesproken. Dan kan ik geld terug krijgen, zeg ik ja tegen. Geld komt niet terug. Dan is produkt zoek. Dan kan geld terug ineens weer niet omdat produkt zoek is. Dan sturen ze nieuw produkt. Ennu heb ik nog steeds geen produkt en geen geld terug. Waardeloos. Er kan een keer wat mis gaan maar los het netjes op. En dit duurt natuurlijk veel te lang.

Als ik mijn geld terug heb.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zuperio.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door helana2