Klacht: Zoveelste klacht

op 04 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zending 3slgat3120356 en 3slgat3119710 zie ook bijlage.
Nog steeds speelt hetzelfde probleem. Jullie zeggen het steeds op te lossen maar ik geloof niet dat jullie je bezorgers aanspreken en expliciet aangeven dat ze mijn post gewoon aan de deur boven met de lift moeten leveren, geen spelletjes spelen ik ben altijd thuis ik heb
Geen werk zit thuis met een newborn en een meisje van 3 jaar oud met special needs. Als er boodschappen worden gedaan is er altijd 1 iemand thuis met de kinderen. Er is nooit iemand niet thuis. Ik ben de service van postnl zo zat.! Bagger !! de postnl medewerkers leveren nog steeds mijn pakketten op een ophaalpunt. Terwijl ik gewoon thuis ben en de bel doet het want mijn zoon belt elke dag aan als hij van school komt. Ik ga dus weer een klacht indienen tot dit probleem blijvend is opgelost. Als jullie bezorgers dit spelletje blijven spelen omdat ze geen zin hebben om naar boven te komen ga ik beginnen te eisen dat jullie het pakketje bij het ophaalpunt ophalen en het alsnog bij mijn huis leveren. Ik bestel en betaal om mijn spullen thuis bezorgd te krijgen dan verdom ik het om mijn spullen alsnog zelf op te moeten halen door dit geintje van jullie luie bezorgers. Ik ga het vanaf nu ook gewoon delen op Facebook ik zal vast niet de enige zijn die hier last van heeft gezien dit irritante gedrag van de bezorgers zich maar blijft voordoen. En jullie weten dat ik de waarheid spreek want het is wel erg toevallig dat ik er zo vaak niet ben volgens de bezorger als hij langskomt en daar een klacht over indien. Het is dezelfde bezorger voor 2 verschillende zendingen. Dit kan Ik aan het handschrift zien. Ik zal dit keer weer Iemand sturen om mijn pakketjes op te halen maarrrr, Zoals ik al zei eerstvolgende keer dat ik weer zo een brief in de brievenbus vind ga ik jullie voor de verzending en bezorging laten opdraaien gezien ik al betaald heb. En als ik echt niet thuis was eigen schuld, als ik kon kiezen ophaalpunt en ik kies daarvoor dan kan dit. Maar dat is niet het geval. Gewoon luie incompetente post.nl bezorgers die geen zin hebben om naar boven te komen. Het spel moet nu en voor altijd uit zijn ik ben het meer dan zat voor de gek gehouden te worden. Door zowel jullie die zeggen de klacht serieus te nemen en op te lossen en door de leugenaars van een postbezorgers.
Zie onderstaand de vorige klacht van niet eens een maand geleden. Is toch van de zotte zo een hardnekkig probleem wat gewoon valt onder de verplichte werkzaamheden. Pfff

Een paar dagen geleden heb ik een klacht over de bezorgers van post.nl die mijn pakketten boven weigeren te leveren bij jullie neergelegd. Ik heb daar nog geen reactie op gekregen. Echter door de klachten gaan de bezorgers nu spelletjes spelen door mijn pakketten niet te leveren te doen alsof ze hebben aangebeld en niemand thuis getroffen terwijl ik 24/7 thuis zit gezien ik pas ben bevallen. De bel doet het want mijn zoon belt aan de kraamzorg verloskundige en mensen van het consultatie buro. Maar wanneer post.nl aanbelt is er niemand thuis ja ja wie houden wij nou voor de gek. Ook heb ik een klacht over de klantenservice van post.nl met name mevrouw Pracht. Ik heb haar de situatie uitgelegd en natuurlijk was ik gepikeerd want als bezorgers nu ook gaan doen alsof ze hebben aangebeld om discussie te vermijden en het meest belangrijk zij te lui zijn om naar boven te komen. Waardoor zij de opmerking tegen een collega maakte dat ik bijdehand was. Ik vroeg haar of ze kon uitleggen waar mijn attitude vandaan kwam gezien ze totaal geen empathie had voor mijn situatie en klacht. In plaats daarvan noemde ze de pogings data van de bezorger op en dat het nu bij een ophaalservice was om op te halen. Alsof daarmee mijn klacht behandeld was. Hoe is dat het geval als de bezorgers er nu voor gaan zorgen dat mijn pakket helemaal niet thuis wordt bezorgd en het onmogelijk voor mij is om naar buiten te gaan. De hele reden waarom ik alles thuis laat bezorgen. Het gaat allemaal om kinder en baby spullen. Als dit niet gauw wordt opgelost kan dit echt gaan escaleren. Zowel op social media als in persoon. Ik pik dit niet langer. Ik vraag gewoon of de bezorgers en nu ook de klantenservice medewerkers hun werk naar behoren willen doen. Gek eigenlijk dat je daarom moet vragen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik niet langer hoef te klagen fotos en namen hoef te noteren omdat de medewerkers te arrogant zijn om hun werk naar behoren te doen en rekening te houden met de klant zijn wensen en situatie. Niet iedereen is even mobiel om luie bezorgers tegemoet te komen. Als mijn pakketten zonder gezeur gesmeek en tekst en uitleg tot aan mijn voordeur worden geleverd zoals de bedoeling is en ik geen vreemde verzoeken doe. Misschien ben ik pas tevreden als post.nl op zoek gaat naar medewerkers die graag hun werk willen doen en met mensen om kunnen gaan. Gezien dat in hun werk essentieel is zowel als pakket bezorger als op de klantenservice. Ook zou ik willen dat ze het gesprek met mevrouw Pracht op de klantenservice op 20 sept om 10.07 uur willen beluisteren en haar bevragen waar haar empathie en juiste aanpak is gebleven ipv haar manier van handelen en totaal niet luisteren naar wat mijn klacht daadwerkelijk inhoud, misschien een extra training klachtenafhandeling. Ik werk zelf ook al 20 jaar op de klantenservice en dat is 1 van de essentiele dingen die je leert. Luisteren Empathie en in oplossing denken. Niet meegaan in de emotie van de klant en bijdehande opmerkingen mompelen tegen je collegas om de klant nog bozer te krijgen en dan te doen alsof het probleem bij de klant ligt en niet bij de service van het bedrijf. Doe je werk met passie of ga op zoek naar wat anders daar is iedereen bij gebaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Dacolu, Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat de door u bestelde pakketten niet op de juiste wijze bij u bezorgd worden en dat u ontevreden bent over de manier waarop u telefonisch te woord bent gestaan. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Zou u de 3S-codes van de betreffende pakketten mee kunnen sturen? Dan kijk ik graag voor u na wat hier mee gedaan is en of er inderdaad een klacht is aangemaakt. Het kan kloppen dat u na een klacht geen extra reactie meer ontvangt, dit wordt intern verder afgehandeld en met de betreffende bezorger besproken. U mag er zodoende vanuit gaan dat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Dacolu, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht L COMVALIUS

1 maand geleden - Goeie dag, ik heb het track en trace van de vorige keren niet. echter heb ik onlangs iets besteld wat vandaag geleverd is met hetzelfde probleem bezorger wilt niet naar boven komen zelfs niet nadat ik heb uitgelegd dat ik met 2 kleintjes boven zit een baby en een kindje van 3 , omdat hij nog 6 andere pakketjes moet leveren hoezo maak je jouw probleem mijn probleem. Dit maakt mij zo boos. De bezorger gaf aan dat hij ook een pakket voor mijn buurman had of hij het aan hem kon meegeven. Dus ik gaf aan ja hoor maar wat als hij niet thuis is of gewoon geen zin heeft. Daar had de bezorger volgens mij geen boodschap aan. En ik eigenlijk ook niet ben deze situatie zo zat. Maar ik zal blijven klagen todat de bezorgers gewoon tot aan de bovendeur leveren zonder gesmeek of gezeik. Track en trace van vandaag http://postnl.nl/tracktrace/?3STLBZ1313058&P=1102KA&D=NL Graag jullie bezorgers instrueren hoe hun werk gedaan moet worden want dit is echt frustrerend. Vriendelijk bedankt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dacolu,

Bedankt voor het sturen van de Track&Trace-code. Aan de hand van deze code weten we wie verantwoordelijk was voor de bezorging, zodat een leidinggevende de bezorgen aan kan spreken op dit gedrag. Dit gesprek zal binnen 2 werkdagen plaatsvinden. U mag er dan ook vanuit gaan dat de bezorger vanaf dinsdag de pakketten weer bij u aan de deur bezorgt.

Houd er rekening mee dat u zelf geen reactie op de klacht krijgt. De klacht wordt intern opgepakt en u mag er vanuit gaan dat dit serieus wordt behandeld. Er zullen passende maatregelen worden genomen. Uw vorige twee klachten zijn ook opgepakt. Net als bij deze klacht, kreeg u hier geen automatische terugkoppeling op.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht er in de toekomst toch iets mis gaan, dan is het belangrijk om de Track&Trace-code te bewaren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 17 november 2017 om 15:46 geantwoord

Bagger de postnl medewerkers leveren nog steeds mijn pakketten op een ophaalpunt. Terwijl ik gewoon thuis ben en de bel doet het want mijn zoon belt elke dag aan als hij van school komt. Ik ga dus weer een klacht indienen tot dit probleem blijvend is opgelost. En mijn pakketten normaal aan de deur worden aangeboden

Alle klachten die gemeld zijn door L COMVALIUS