Klacht: Zou post krijgen niet ontvangen

op 15 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb die app van Postnl en ik heb me aangemeld dat je kan zien of je die dag post krijgt, nu is al 2 keer deze week voorgekomen dat ik die dag post zou krijgen maar niks ontvangen, hoe zit het ik kreeg de dag daarna wel mijn post maar dit is niet erg betrouwbaar zo

App bijwerken of de vaste postbezorger weer terugplaatsen want toen waren er geen problemen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 september 2018 om 11:47 geantwoord

Geachte mevrouw Witteveen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de post die u te zien krijgt in de app. Deze zou een dag later zijn bezorgd dan de app aangaf. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten hoe dit in zijn werk gaat. Ondanks dat er een foto van wordt gemaakt, kunnen we niet precies nagaan wat er met de poststukken gebeurd omdat dit niet geregistreerd wordt . Waarschijnlijk is er een vertraging ontstaan in het laatste gedeelte van ons bezorgproces. Ik ben blij te vernemen dat u de poststukken alsnog heeft ontvangen. Mocht het opnieuw gebeuren en de poststukken zijn na vier werkdagen nog steeds niet binnen, trek dan weer bij ons aan de bel zodat we een klacht kunnen registreren.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door geintje107@gmail.com