Klacht: Zonnebril

op 19 oktober 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

In de maand juni heb ik een nieuwe zonnebril gekocht in het filiaal in Veenendaal.

Na erg goed geholpen tezijn besloot ik daar mijn nieuwe zonnenbril gekopen.

Helaas kwam ik al gauw terug om dat de bril gesteld moest worden dit lijkt me heel gebruikelijk.
Maar helaas bleef het niet bij 1 keer.
Inmiddels ben ik al ruim 6 x langs geweest.

Ruim 2 weken geleden ging ik weer langs met dezelfde klacht.
Ik trof daar een mannelijke medewerker aan die erg behulpzaa was
Ik verteld het probleem dat dit inmiddels de 6de keer was dat mijn zonnenbril gesteld moest worden.
Hij gaf meteen de oplossing aan ( mocht hij nu weer lam worden en niet naar behoren zitten dan kunnen we hem omruilen ) ik dacht wat een top service !!!

Vandaag terug gekeerd naar de winkel want ja hij was weer lam en zat weer niet goed op mij neus.
Ik vertelde het verhaal aan de vrouwelijke medewerkster en legde alles uit van a tot z

Meteen kreeg ik tehoren dat ze hem niet gingen omruilen.
Toch vertelde ze het verhaal nog even aan haar bedrijfsleidster zonder mij aan te kijken van uit haar stoel ( geen spraaken van ) daar kon ik het mee doen
Terwel het mij gezegd is dat hij omgeruild mag worden als hij weer lam is.
Haar argument was ( het montuur heeft gebruikenssporen en er zit een krasje op het glas).
Ja dat komt omdat hij al meerdere keren gebogen is om hem on model te krijgen.

Ik ga terug naar huis en besluit toch nog even de klanten service te bellen.

Ook hun doen een poging om de winkel met mijn verhaal tebellen voor goede afloop.
Maar ook dat lukt nieten ze willen mij niet helpen.

De medewerker van de klanten service geeft aan dat ik eerder had moeten bellen dan konden ze me nog helpen en dat het stellen van de bril eigen risico is maar naar 4 maanden willen ze Niks meer betekenen

Erg jammer

Inmiddels wil ik geen bril meer van deze zaak hebben
Ik wil graag me geld retour !!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Klacht eyewish

9 maanden geleden - Beste eye wish, Helaas heeft u nog steeds geen tijd genomen om mijn klacht te beoordelen !!!! Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk een antwoord wanneer ik mijn Ray-Ban zonnebril kan retour brengen Mvg

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 14 februari 2018 om 10:26 geantwoord

Het montuur is volgens de medewerker in de winkel die de bril heeft gezien beschadigd en kan daarom niet zomaar worden omgeruild. De bril was niet mee toen de eerste medewerker aangaf dat hier wel mogelijkheden voor waren. Een second opinion in een andere winkel is aangeboden, maar helaas afgewezen.

Heeft op 14 februari 2018 om 20:20 geantwoord

Bedankt voor deze late reactie..
Mijn bril was wel degelijk mee op het moment dat de medewerker aan gaf dat hij omgeruild mag worden voor een ander!!
Ik kwam die dag namelijk voor het stellen van de bril

Ik heb de bril aangeschaft in de vestiging in Veenendaal.
Daarom vind ik Dat hen het probleem ook moeten oplossen

Ik wacht u op reactie !!

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht eyewish