Klacht: zonder toestemming geld innen

op 10 september 2017 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 19 december 2017 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant heeft inmiddels contact gehad met ons via customercare@mobster.ltd.cy en de klacht is in behandeling genomen.Het mobiele nummer is afgemeld voor de dienst en er zullen geen kosten meer in rekening worden gebracht. Dit was op 10 oktober 2017 afgehandeld. Deze klacht kan afgesloten worden.

Met vriendelijke groet,
Mobster Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door anitahazewinkel