Klacht: Zonder overleg verlengd

op 10 augustus 2017 over DTG in de categorie Internet Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een telefoontje van mevrouw Judith Zitman van DTG dat zij de advertentie voor komend jaar wilde evalueren.
Ik heb gezegd dat ik dit NIET meer wil, omdat onze franchise organisatie dit allemaal centraal voor ons regelt.
De jaren daarvoor heb ik dat ook al doorgegeven, maar heb mij telkens om laten praten omdat DTG zegt er ook voor te zorgen dat wij op diverse sites prominent naar voren komen.
Volgens mevrouw Zitman kon ik er niet meer onderuit, omdat ik dan 2 maanden voor aanvang van het nieuwe contract op had moeten zeggen.
Gevolg; een nota van € 1.700.00
Zij heeft mij echter geen 2 maanden voor het verval van de contractdatum gebeld. Dat zou toch een minimale taak / inspanning zijn voor die € 1.700.00
Ik heb nu diverse malen getracht tot een oplossing te komen.
Meerdere malen gebeld met ene Cliff. Zonder resultaat.
Helaas blijven zij aanmaningen sturen. Nu zelfs met incasso kosten van € 130.86

Gewenste Oplossing:

Als het abonnement wordt opgezegd.
Misschien ook als ik dit jaar een 'normale' vermelding kan krijgen tegen geringe kosten.
NU zal ik nooit meer een opdracht geven aan DTG. Wel vreemd als je jaren lang klant bent geweest en altijd keurig netjes hebt betaald.
.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door VakantieXperts