Klacht: Zonder medeweten klant van OXXIO

op 10 januari 2009 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik krijg ineens een brief binnen van mijn huidige energie leverancier dat ik het contract vroegtijdig met hun heb opgezegt en dat dat me 250 euro gaat kosten. Ik heb helemaal niets opgezegd dacht ik. Nu maakte ik perongeluk ook een brief open die geadresserd was voor ene dhr van dijk op mijn adres van oxxio. Tot mijn schrik was dat een meterstandenkaart. Ik ben in mijn papiercontainer gedoken en ben meerdere brieven van oxxio tegen gekomen voor dhr van dijk. Zo heb ik mijn klantnummer gevonden en ingelogd op mijnoxxio.nl zo kwam ik achter een telefoonnummer van die dhr van dijk. Ik om half 1 snachts nog gebeld. Ja wilde weten hoe het zat. Bleek het een buitenlander te zijn en dhr van dijk te heetten en in mijn straat op ander nummer te wonen. Maarja ik zit nu dus met de problemen. ben klant bij oxxio en ken 250 euro gaan betalen. Heeft iemand voor mij een idee wat ik nu kan doen?
IK heb op mijn rabobank rekening al de afschrijvingen van oxxio al geblokkeerd. Blijkt dat ze gewoon 7 verschillende rekeningnummers hebben. pffffff wat nu?
groetjes een opgelichte klant

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Archive