Klacht: Zonder communicatie/overleg of contact een dagvaarding

op 05 augustus 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is begonnen met het feit dat er niets is besteld bij Detoxformule maar wel een nota…, ook is Directpay, Billink met brieven begonnen, alleen vage nummers en 0900 nummers maar een bandje en ook niet reageren op mail, klacht is dat het niet mogelijk mag zijn om zo met mensen om te gaan en zomaar dagvaardingen schrijven door Kuyt gerechtsdeurwaarders in Lisse, ongelofelijk!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik niet hoef te betalen voor wat ik ook niet heb besteld en dat dit soort partijen een halt toe geroepen worden en als er menselijk contact is???

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Richard5000

3 maanden geleden - Bericht terug gehad van WebCasso dat ze klacht niet in behandeling nemen, omdat ik niet gematigd ben om namens mijn dochter te spreken, weer zo'n actie om niet netjes te handelen, uiteraard heb ik een machtiging, vraag daar dan naar, flut bedrijf dus..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 21 augustus 2017 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Richard5000