Klacht: Zonder barcode

op 10 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb iets gestuurd naar Duistland zonder tracking code en dat is bijna drie maand geleden nog niet ontvang die mensen ik heb gestuurd enhet adress ik heb gestuurd het is
Almas Ibrahim jibril

Sana Ahmed
Schoolstraat22
2861xc Bergambacht

In juni 22 2016

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2016 om 13:49 geantwoord

Geachte mevrouw Ahmed,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw zending naar Duitsland niet is aangekomen. Allereerst mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Uw zending is verzonden zonder track&trace. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om na te gaan hoe het kan dat uw zending niet is aangekomen. Ook het instellen van een onderzoek is tot mijn spijt niet mogelijk, omdat van dergelijke zendingen geen administratie wordt bijgehouden. Aan de hand van uw melding bij onze klantenservice is er reeds een melding gemaakt om de poststroom richting Duitsland extra in de gaten te houden en waar mogelijk verbeteringen aan te brengen in het proces.

Alle klachten die gemeld zijn door Sana1991