Klacht: Zonder aanbellen pakket op de stoep gedropt

op 28 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger nam niet eens de moeite om aan te bellen, legde mijn pakketje gewoon voor de deur terwijl ik thuis was. Asociaal!

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje veilig bezorgd wordt. Ik betaal dr immers 5.90 voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. De zending werd voor uw deur achter gelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Graag zet ik deze klacht door naar de leidinggevende. Die zorgt er voor dat dit wordt besproken met de bezorger. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is de 3S-code van de zending? - Wat is uw adres precies? Ik heb de gegevens die je via deze website had ingevuld, geprobeerd in te vullen in ons systeem, alleen werd het adres niet herkend. Zou u dit nog willen controleren?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht TamaraBorsboom

4 maanden geleden - Beste,De 3S code: 3STWNT1909323 Het adres: Cambridgelaan 459, 3584DD, Utrecht, Netherlands. TAV. Tamara (TC) Borsboom Besteldatum: 22 mei 2020Mvg, Tamara

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 mei 2020 om 07:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 28 mei 2020 om 09:21 geantwoord

Dit gebeurd vaker, maar er veranderd niks

Alle klachten die gemeld zijn door TamaraBorsboom