Klacht: zomaar een herrinering

op 12 oktober 2011 over 12Easy B.V. in de categorie Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste allen,

ook via internet een Benchmarker card aangevraagd, ik vertrouwde het niet en heb het stop gezet. Tot mijn verbazing krijg nu een rekening van ruim 96 euro, terwijl ik geen card of diensten ban Benchmarker afneem!

wat zijn dit voor praktijken? is dit oplichterij? hoe kom ik hier vanaf?

Gewenste Oplossing:

ik wil met tegenzin de 96 euro betalen om dan NOOIT meer met zulke mensen in aanraking te komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 12Easy B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12Easy B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12Easy B.V.

Heeft op 10 juni 2012 om 19:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant heeft op 7-9-2012 een kaart aangevraagd en deze is geleverd. Indien gewenst sturen wij (na bewijs van betaling) nog een kaart.

Alle klachten die gemeld zijn door atomek