Klacht: zogenaamd verlopen garantie

op 30 november 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag wilde ik een speaker/box omruilen bij de Action. Krijg ik te horen dat er maar 6 maanden garantie op de zooi zit. Nu weet ik vrijwel zeker dat deze kansloze medewerkster gewoon de pik op mij heeft of op zwarten in het algemeen.

Ze probeert keer op keer de boel te saboteren omdat zij overduidelijk niks beters te doen heeft (ach ja, je moet het hersenloze/monotone werk bij de action toch op de 1 of andere manier boeiend zien te maken).

Hoofdkantoor doet alsof hun neus bloedt en gaan overal maar in mee.
Super kansloos

Geld terug voor de speaker/box of omruilen voor exact hetzelfde product

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht lolawendy1987

1 week geleden - Beste Action, Deze klacht is voordat ik het op de site plaatste al naar jullie verzonden, zonder gehoor

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lolawendy1987