Klacht: Zogenaamd verkeerd adres

op 06 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan bij Guess en het werd de volgende dag meteen naar DHL gestuurd. Nu ligt het al een paar dagen bij DHL in Keulen en daar hebben ze geconstateerd dat mijn adres niet klopt. Nu gaan ze het terugsturen. Hoe komen ze uberhaupt erbij dat mijn adres niet klopt? Contact opgenomen met DHL parcel en ik kreeg doodleuk het antwoord neem maar contact op met Guess. Guess gebeld en die konden niets vinden dat het wordt teruggestuurd. Dus van de kastje naar de muur wordt ik gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Niet want het is nog steeds niet opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door jamilla1987