Klacht: Zogenaamd opgelost

op 19 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dhl schrijft hier op de site dat de klacht is opgelost , ik weet alleen niet hoe . Ik heb dus nog steeds mijn pakje niet en er word gezegd dat ik een nieuwe bezorgafspraak heb voor morgen . Dat is wat medewerkers er gewoon door heen drukken. Ik wil een afspraak met een precieze bezorgtijd , ik ga niet weer 3 a 4 uur wachten of DHL wel of niet komt. Nu zeggen dat het opgelost is maar er is zelfs geen mail van . Als ik online nog een keer iets bestel vraag ik eerst met welke vervoerder ze werken .

MAAR DHL ER IS NOG NIETS OPGELOST DUS ZET DAT OOK NIET OP DEZE SITE.

Ik heb met tnt nog nooit voor niks thuis gezeten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze eerlijk zijn en geen onzin hier plaatsen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 september 2018 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Riem,

U plaatst uw klacht nu voor de vierde keer. Dit heeft geen zin.

In mijn eerdere antwoord gaf ik al aan wat er gisteren verkeerd is gegaan. Ik gaf ook aan dat de bezorging nu is ingepland voor morgen tussen 18:00 en 21:00 uur. Het is niet mogelijk dit nauwkeuriger aan te geven.

Uw klacht geef ik de status opgelost, omdat de vraag waarom de bezorging gisteren niet is gelukt is beantwoord en omdat er inmiddels een nieuwe bezorgafspraak is gemaakt, waarover u correct bent geïnformeerd.

Uw klacht is hiermee behandeld en ik verzoek u dringend deze niet te blijven plaatsen. Alvast bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Lidia riem

2 maanden geleden - Het blijft mogelijk om de telefoon te pakken en mij netjes en correct te bellen. Maar niemand bij dhl heeft hier de mentaliteit voor. Voor mij is het zeker niet opgelost. Ik heb dit al 3 keer eerder meegemaakt , jullie blijven maar denken dat je zo iemands mond kan snoeren...dus niet

Alle klachten die gemeld zijn door Lidia riem