Klacht: Zogenaamd ”niet thuis” voor de zoveelste keer.

op 11 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sjonge jonge jonge, ze doen het werkelijk bijna elke keer opnieuw! Speciaal vrij genomen om mijn pakket in ontvangst te nemen, en ja hoor, ”Ontvanger niet thuis” terwijl ik werkelijk de hele middag THUIS zit te wachten op mijn pakket. Dit is vaker gebeurd. Echt schandalig slecht, een ontzettend onbetrouwbare pakketdienst die werkelijk nooit op aangegeven tijd en dag bezorgd. En nee, de deurbel doet het gewoon hartstikke goed dus daar ligt het niet aan. Dit dient echt opgelost te worden, nu moet ik weer gaan schuiven met dagen en werk om mijn pakket in ontvangst te kunnen nemen. Dit kan echt niet!

Gewenste Oplossing:

Dit moest echt een keer opgelost worden! Doe wat aan jullie bezorgers en zorg ervoor dat ze gewoon AANBELLEN en je pakket bezorgen wanneer aangegeven!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 september 2018 om 18:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat het nog wel om 2 pakketten ging. wat vervelend dat de bezorger u onterecht niet thuis heeft gemeld. Ik ga bij het depot melden dat u gewoon thuis was.

Ik zie dat de bezorger vandaag uw adres wel heeft gevonden en de pakketten heeft kunnen afleveren.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door skhn