Klacht: Zogenaamd aangebeld

op 28 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik hoor een pakket te ontvangen tussen 17:30-21:30. Dinsdag heb ik een mail ontvangen dat er om 10:46 aangebeld is en niet geopend is. Dit was al vreemd maar ik had de nieuwe levering op woensdag vermeld. Ook die dag was er zogenaamd aangebeld.

Ik wil gewoon dat het pakket geleverd word en d at er aangebeld word, desnoods even mijn mobiele nummer bereiken. Er is geen enkele DHL auto voorbij gekomen en ik heb mijn camera beelden nabekeken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 mei 2020 om 12:11 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb het even voor u nagekeken. Het eerste pakket lijkt inderdaad aan te zijn geboden, echter zijn de tijdstippen zo laat op de avond, dat ik verwacht dat dit een fout is.
Ik vermoed dat het vanwege de drukte niet gelukt is om het pakket te bezorgen.
Wat betreft het tweede pakket, die is helaas al een aantal dagen niet meer bij ons gescand, hiervoor zal een onderzoek opgestart moeten worden via de afzender. U kan daarvoor dus het best even contact opnemen met de afzender.

Mijn excuses voor alle onduidelijkheid en vertraging.

Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 28 mei 2020 om 13:59 geantwoord

Hij is niet aangeboden geweest iig, want er is niet eens een DHL bus langsgeweest.

Is het overigens niet jullie verantwoordelijkheid om na te gaan wat er met het tweede pakket is gebeurd? Tenslotte had DHL het in ontvangst en waarschijnlijk nog steeds. Of jullie moeten het updaten zodra het afgeleverd word.

Reactie van de melder van de klacht S_TT

3 maanden geleden - Vandaag is het pakket volgens DHL afgeleverd, maar ik heb het niet ontvangen.... Ik heb geen idee wat hier fout gaat maar kan dit onderzocht worden, aangezien ik beiden nu niet heb ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door S_TT